Klasweblog 6de leerjaar De Tandem

Klasweblog 6de leerjaar De Tandem

donderdag 29 september 2016

fortenloop

Vandaag zijn we weer eens naar het fort gegaan. We moesten met heel de klas een totempaal bijhouden en drie moesten met de totempaal sleuren. Maakte niet uit hoe maar het moest met drie en de totempaal mocht de grond niet raken. Dat was wel lollig want ik was zo groot en we (Ilana, Margot en ik) hadden die op onze schouders gelegd en niemand kon dat omdat mijn schouder te hoog was. Dus we moesten die totempaal overal mee naar toe sleuren en we moesten opdrachten uitvoeren om pluimen te krijgen. Daarmee moesten we dan onze totempaal op het einde mee versieren. Daarna kregen we nog een appel en dan gingen we terug naar school. Juist op tijd want ik had mijn rij bijna gemist.

Groetjes Sam

Nog een raadsel: 
Wat is het verschil tussen een ezel en een paard? 
Een paard staat in de wei en een ezel dat ben jij. loooooooooool !-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten