Klasweblog 6de leerjaar De Tandem

Klasweblog 6de leerjaar De Tandem

woensdag 28 september 2016

Hallo beste klasgenootjes van 6B en 6A , 

Vandaag heb ik een leuke woensdag gehad. We hebben dingen moeten opzoeken op het internet voor onze landbespreking (en daar bedoel ik mee onze gekozen landen die wij moesten kiezen van de juf). Het was wel heel vervelend voor mij want ik wou een prent kopiëren en toen was mijn hele tekst verdwenen, net magie hahaha , en moest ik alles terug opnieuw doen. Maar in ieder geval heb ik alles terug kunnen zoeken en dat was wel het leuke eraan. We hebben ook nog hockey gespeeld in de turnles. Dat was minder omdat er grote ruzie was. Hajar was 3 keer gevallen en de andere waren boos. Maar dan hebben we afgesproken dat we gewoon LOL gaan maken en pret hebben dat we eerlijk zijn tegen elkaar. Dat is pas echte vriendschap! Dit was dan onze woensdag op school. 
Hopelijk hebben jullie genoten van deze tekst. 

Daag!!!! 

Groetjes Bellicia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten