Klasweblog 6de leerjaar De Tandem

Klasweblog 6de leerjaar De Tandem

dinsdag 27 september 2016

kleuterkermis

Hey liefste klasgenootjes van 6a en 6b. 

Ik vond het vrijdag heel leuk om te helpen op de kleuterkermis. Wij hadden de jongste kleuters en dat vond ik super leuk. Eerst moest je een partner kiezen om aan een kraampje te staan. Vervolgens moest je kiezen waar je bij wou. Ik was met Sam en wij stonden aan het eendjeskraam met Myrthe en Kato. Dan zijn Sam en ik gewisseld na een tijdje, toen stonden we aan een kraampje waar je de flosh van een bal moest trekken. Ik vond het mega leuk. De andere kraampjes waren: een draaimolen, een prijzenrad, bowling, blikkengooien en tot slot moest je met een bal door een hoepel gooien. Op het einde kregen de jongste kleuters lekkere popcorn. En wij hebben ons ook nog goed geamusseerd in de draaimolen. Dat was DIKKE LOL!

Veel liefs en groetjes van Ilana xxx



Niet alleen de kleuters amuseren zich in de draaimolen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten